نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

سایت پریا و میترا یکی از سایت های تفریحی و سرگرمی پر طرفدار در فضای مجازی می باشد که قسمت های مختلفی را دارا می باشد که از این قسمت ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. تصاویر بازیگران : در این سایت عکس های بازیگران به صورت روزانه قرار داده می شود و شما میتوانید اخبار و زندگی روزانه بازیگران مورد علاقه خود را از این قسمت دنبال کنید.همچنین میتوانید از اخبار سینما و حاشیه های مختلف سینما نیز بهره مند شوید
  2.  مدل لباس : مدل های لباس های جدید نیز در این سایت وجود دارد و شما میتوایند از آنها به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای استفاده نمایید .
  3. مطالب پزشکی  : لازم به ذکر است که در این سایت مطالبی مانند مطالب پزشکی و طالع بینی و فال نیز وجود دارد که کاربران مختلف میتوانند به راحتی از این قسمت این سایت استفاده نمایند
  4. تصاویر : در این سایت میتوانید در قسمت تصاویر بهترین و زیبا ترین تصاویر را مشاهده نمایید و همچنین میتوانید آنها را برای خود دانلود نمایید.
  5. تکنولوژی  : همچنین در قسمت تکنولوژی نیز میتوانید از آخرین تکنولوژی ها و اخبار تکنولوژی با خبر شوید
  6. جشنواره  : همچنین اگر به دنبال فیلم و تصاویر جشنواره های مختلف هستید میتوانید از قسمت جشنواره سایت پریا و میترا استفاده نمایید
  7. چند رسانه ای  : همچنین در قسمت چند رسانه ای سایت پریا و میترا میتوانید از مطالب مختلف چند رسانه ای استفاده نمایید
  8. ویژه  : یکی از ویژگی های سایت پریا و میترا این است که قسمتی به نام ویژه در سایت وجود دارد که تمامی مطالب ویژه در سایت در این قسمت قرار دارد و شما میتوانید از این قسمت برای مطالعه اخبار ویژه و مطالب ویژه استفاده نمایید.

 

منبع : سایت تفریحی و سرگرمی : پریا و میترا



:: برچسب‌ها: سایت تفریحی و سرگرمی : پریا و میترا ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

سایت پارس کلوپ یکی از سایت های پرطرفدار در زمینه تفریح و سرگرمی می باشد که دارای قسمت های مختلفی می باشد و میتوانید از این سایت و مطالب آن نهایت استفاده و لذت را ببرید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با سایت پارس کلوپ بهتر است موضوعات مختلف آن را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم که عبارتند از :

  1. اخبار  : قسمت اخبار سایت دارای تمامی اخبار های مختلف روز ایران و جهان می باشد که عبارت است از انواع اخبار مختلف از جمله اخبار اقتصادی و اجتماعی و سیاسی که در اختیار کاربران سایت قرار داده خواهد شد.
  2. عکس  : در قسمت عکس نیز عکس های مختلف از بازیگران و تصویر پس زمینه زیبا نیز می باشد که به صورت رایگان در اختیار شما کاربران فضای مجازی قرار داده می شود .
  3. اس ام اس  : همچنین در قسمت اس ام اس نیز میتوانید انواع اس ام اس عاشقانه و اس ام اس خنده دار را استفاده کنید و برای دوستان و نزدیکان خود ارسال نمایید .
  4. آموزش آشپزی  : یکی دیگر از قسمت های سایت پارس کلوپ قسمت آموزش آشپزی می باشد که مخصوص بانوان علاقه مند می باشد و روزانه در حال آپدیت و به روز رسانی می باشد .
  5. طنز  : در قسمت طنز نیز مطالب خنده دار و سرگرم کننده برای کاربران قرار داده شده است تا ساعت ها با این مطالب سرگرم باشند و از این سایت لذت ببرند .
  6. بیوگرافی  : در قسمت بیوگرافی سایت نیز به بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی در سریال ها و فیلم های مختلف یا شخصیت های مختلف از جمله خوانندگان یا گزارشگران پرداخته می شود .
  7. دانلود  : در قسمت دانلود نیز کاربران میتوانند به دانلود آهنگ و سریال های ایرانی به صورت کاملا رایگان بپردازند و از آن لذت ببرند یا میتوانید به مشاهده سریال و فیلم ها به صورت آنلاین بپردازید.

 

منبع : پارس کلوپ : پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان



:: برچسب‌ها: پارس کلوپ : پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان ,
:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

یکی از برترین سایت ها در زمینه تفریحی و سرگرمی سایت ایران مسافر می باشد این سایت در زمینه های طنز و تغذیه و دیگر موضوعات فعالیت دارد که به دلیل به روز بودن و کیفیت بالای سایت و رابط کاربری آسان مورد نظر بسیار از کاربران فضای مجازی قرار گرفت و ما بر آن شدیم تا قسمت های مختلف سایت را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی از این سایت استفاده کنید و لذت ببرید این قسمت ها عبارت است از :

  1. طنز  :  یکی از این قسمت ها قسمت طنز می باشد در این قسمت عکس ها و مطالب خنده دار برای کاربران قرار داده شده است تا کاربران بتوانند اوغات خوشی را برای خود سپری کنند و از عکس ها و کاریکاتور های خنده دار لذت ببرند.
  2. آموزش  : همچنین در قسمت آموزش سایت مطالب آموزشی کامل قرار داده شده است تا شما کاربران عزیز بتوانید آموزش ها و راهنمایی های مورد نظر خود را از این قسمت مطالعه فرمایید و نهایت استفاده را از مطالب سایت داشته باشید
  3. دانلود  : همچنین سایت ایران مسافر برای راحتی بیشتر کاربران قسمت دانلود را نیز برای کاربران قرار داده است تا بتوانند انواع مطالب و نرم افزار ها یا آهنگ های مورد نظر خود را به صورت رایگان دانلود کنند و نهایت استفاده را از سایت داشته باشند
  4. عکس  : قسمت دیگر سایت که فعالیت اصلی سایت می باشد قسمت عکس می باشد و شما میتوانید انواع عکس های مختلف را در این قسمت سایت ایران مسافر داشته باشید و از این سایت به صورت کلی لذت ببرید و لحظات خوشی را در سایت ایران مسافر داشته باشید.

 

منبع : سرگرمی تفریحی | ایران مسافر



:: برچسب‌ها: سرگرمی تفریحی | ایران مسافر ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

یکی از سایت هایی که جدیدترین اخبار و مطالب حقوقی در آن قرار دارد و به سرعت به روز رسانی می شود سایت جهان خبر می باشد سایت جهان خبر یکی از سایت های با سابقه و پر قدرت در زمینه اخبار و مطالب حقوقی می باشد و شما کاربران عزیز میتوانید از این سایت به راحتی استفاده کنید زیرا این سایت کاربرد بسیار آسانی دارد و شما میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید حتی اگر بار اولتان باشد به نوعی برنامه ریزی شده است که شما میتوانید به راحتی از این سایت استفاده کنید و رابط کاربری آن بسیار آسان می باشد شما در سایت جهان خبر میتوانید از قسمت هایی مانند :

  1. اخبار : در قسمت اخبار تمامی اخبار مختلف را میتوانید مشاهده نمایید این اخبار عبارت است از اخبار ورزشی و اخبار اقتصادی و اجتماعی و غیره که برای تمامی کاربران فضای مجازی قابل مطالعه می باشد و به سرعت و به صورت روزانه بروزرسانی خواهد شد.
  2. اخبار حقوقی  : در قسمت اخبار حقوقی این سایت نیز انواع خبر های حقوقی قرار داده خواهد شد و شما میتوانید تمامی مطالب مختلف را از این قسمت مطالعه فرمایید .
  3. اخبار اجتماعی  : اگر به دنبال خبر های اجتماعی جدید و به روز هستید نیز میتوانید از قسمت اخبار اجتماعی این سایت استفاده نمایید و تمامی اخبار اجتماعی داخلی و خارجی را مطالعه نمایید.
  4. دانشگاه  : همچنین اگر میخواهید درباره دانشگاه های مختلف بدانید میتوانید به قسمت دانشگاه سایت جهان خبر مراجعه کنید که تمامی اطلاعات دانشگاه ها از جمله رشته ها و مطالب مختلف در این قسمت قرار داده خواهد شد و درباره دانشگاه های خارجی و ایرانی اطلاعات داده می شود
  5. اخبار فضای مجازی  : همچنین اخبار فضای مجازی نیز در قسمت فضای مجازی این سایت برای کاربران مختلف قرار داده شده است .
  6. فناوری و آموزش  : و در قسمت فناوری و آموزش انواع فناوری های جدید و آموزش برای افراد مختلف قرار داده شد است تا نهایت استفاده را انجام دهند.

 

منبع : جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی- جهان خبر



:: برچسب‌ها: جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی جهان خبر ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی که در زمینه خبری تفریحی و آموزش فعالیت میکند سایت می باشد این سایت به دلیل سادگی و رابط کاربری ساده ای که دارد مورد توجه بسیاری از کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است و شما میتوانید به راحتی از این سایت استفاده کنید در این مقاله سعی داریم توضیحاتی درباره این سایت به کاربران عزیز بدهیم که عبارتند از :

  1. در قسمت آخرین اخبار ایران و جهان تمامی اخبار سیاسی اقتصادی و اجتماعی را میتوانید مطالعه کنید و لازم به ذکر است که این قسمت به سرعت به روز رسانی خواهد شد و شما میتوایند از این قسمت به راحتی استفاده کنید.
  2. همچنین در قسمت آموزش سایت انواع آموزش های مختلف قرار داده شده است که شما میتوانید با مراجعه به قسمت آموزش در سایت پردیس سلامت از این قسمت نیز به راحتی استفاده کنید.
  3. همچنین لازم به ذکر است که اگر به دنبال اخبار خودرو و قیمت خودرو هستید میتوانید از قسمت اخبار خودرو , جديدترين اخبار روز خودرو ايران و جهان در سایت پردیس سلامت استفاده کنید
  4. البته لازم به ذکر است که در سایت پردیس سلامت قسمتی به نام پزشکی و سلامت نیز وجود دارد که مطالب مختلف پزشکی در این قسمت قرار داده  می شود ماننده اطلاعیه درباره بیماری ها و روش درمان بیماری ها و غیره
  5. همچنین لازم به ذکر است که در قسمت تفریحی و سرگرمی مطالب تفریحی و سرگرمی قرار داده می شود و شما میتوانید برای سرگرمی خود از مطالب سرگرمی و تفریحی این قسمت استفاده نمایید
  6. همچنین اگر میخواهید به دانلود نرم افزار آهنگ موزیک ویدئو و فیلم های مختلف بپردازید میتوانید از قسمت دانلود رایگان سایت پردیس سلامت نیز استفاده کنید و از خدمات سایت پردیس سلامت به راحتی لذت ببرید.

منبع : سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت



:: برچسب‌ها: سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

اگر به دنبال سایتی قوی و به روز در زمینه تفریحی و سرگرمی هستید میتوان گفت گیگر یکی از بهترین سایت ها در این زمینه می باشد سایت گیگر یکی از سایت های قوی تفریحی و سرگرمی می باشد که موضوعات مختلفی را در خود جای داده است موضوعاتی مانند :

  1. آموزش و ترفند : در این قسمت آموزش های مختلفی برای کاربران قرار داده شده است و ترفند های مختلفی برای ویندوز و سیستم عامل های دیگر برای کاربران در این قسمت قرار داده شده است.
  2. آهنگ : در قسمت آهنگ سایت نیز به صورت اتوماتیک جدیدترین آثار هنرمندان مختلف برای کاربران قرار داده خواهد شد و کاربران میتوانند آثار هنرمندان مورد علاقه خود را دنبال کنند.
  3. اخبار : همچنین شما میتوانید آخرین اخبار را نیز در قسمت اخبار این سایت مطالعه نمایید از جمله اخبار سیاسی و اخبار اقتصادی و یا اخبار ورزشی که به سرعت در سایت توسط نویسندگان به روز رسانی خواهد شد.
  4. تفریح سرگرمی آموزش  : همچنین در قسمت تفریح سرگرمی آموزش نیز مطالب به صورت کامل قرار داده شده است تا کاربران از آن استفاده نمایند مطالبی مانند اس ام اس های خنده دار یا مجله های تفریحی و سرگرمی .
  5. تکنولوژی  : اگر به دنبال پیگیری آخرین تکنولوژی ها و اخبار آن هستید نیز میتوانید از قسمت تکنولوژی سایت استفاده کنید و از آخرین تکنولوژی و قطعات کامپیوتر و مجلات مختلف تکنولوژی با خبر شوید.
  6. خودرو  : علاقه مندان به خودرو های ایرانی و خارجی و اخبار آنها میتوانند از قسمت خودرو در سایت گیگر استفاده نمایند و از آخرین خودرو های تولید شده و رونمایی آنها با خبر شوند.
  7. دانلود  : همچنین کاربران برای دانلود نرم افزار ها و مطالب دیگر میتوانند از قسمت دانلود سایت استفاده نمایند و به صورت رایگان به دانلود موارد مختلف و دلخواه خود بپردازند.
  8. سلامت  : همچنین در این سایت قسمت سلامت نیز به کاربران کمک میکند تا مطالبی برای سلامتی خود مطالعه نمایند و از درمان های مختلف وگیاهان دارویی مختلف با خبر شوند.
  9. اگر از جمله افرادی هستید که به سینما و تلوزیون علاقه مند هستید نیز میتوانید از قسمت سینما و تلوزیون در این سایت استفاده نمایید
  10. طنز و کاریکاتور  : قسمت طنز و کاریکاتور نیز مطالب جالب و کاریکاتور های جالبی از افراد مختلف را در این قسمت قرار خواهد داد که میتواند برای کاربران سرگرم کننده و جالب باشد.
  11. عکس  :  در قسمت عکس نیز میتوانید برای شبکه های اجتماعی خود عکس های مختلف یا مطالب عکس نوشته مختلفی تهیه کنید و از آنها لذت ببرید.

منبع : سایت سرگرمی و تفریحی گیگر



:: برچسب‌ها: سایت سرگرمی و تفریحی گیگر ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

اگر به دنبال یک سایت دانلود تمام عیار هستید سایت چیز دانلود بهترین گزینه و قوی ترین گزینه برای شما کاربران عزیز می باشد این سایت تمامی قسمت های مختلف را برای دانلود موضوعات مختلف دارا می باشد یکی دیگر از نکاتی که سایت چیز دانلود دارا می باشد این است که این سایت رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برای تمامی افراد مختلف در فضای مجازی قابل استفاده می باشد یکی از قسمت هایی که در سایت چیز دانلود وجود دارد عبارت است از :

  1. دانلود نرم افزار  : قسمت دانلود نرم افزار می باشد شما میتوانید از این قسمت برای دانلود نرم افزار های مختلف استفاده کنید و لازم به ذکر است که تمامی نرم افزار ها از جمله نرم افزار های غیر رایگان و رایگان در این قسمت سایت قرار داده می شود.
  2. دانلود بازی  : در قسمت دانلود بازی میتوانید انواع بازی های مختلف برای کنسول های مختلف را دانلود نمایید و به استفاده از آنها بپردازید .
  3. دانلود انیمیشن  : همچنین در قسمت دانلود انیمیشن نیز می توانید به دانلود کارتون ها و انیمیشن های جدید ایرانی و خارجی و مجموعه انیمیشن ها به صورت رایگان بپردازید
  4. دانلود آهنگ جدید  : در قسمت دانلود آهنگ جدید نیز انواع آهنگ های جدید ایرانی و خارجی وجود دارد که میتوانید به دانلود و استفاده از آنها بپردازید و لذت ببرید
  5. دانلود سریال  : در قسمت دانلود سریال نیز سریال های ایرانی و خارجی برای کاربران مختلف قرار داده شده است تا بتوانند به راحتی سریال های مورد علاقه خود را دنبال کنند
  6. دانلود فیلم : در قسمت دانلود فیلم نیز در این سایت قرار داده شده است تا کاربران بتوانند از فیلم های ایرانی و خارجی مورد علاقه خود استفاده کنند و به تماشای آنلاین یا دانلود آنها بپردازند.

 

منبع : بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان: چیز دانلود



:: برچسب‌ها: بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان: چیز دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

سایت به روز نیوز یکی از بهترین و قوی ترین سایت ها در زمینه اخبار روز می باشد که میتوانید از این سایت برای اخبار استفاده کنید لازم به ذکر است که این سایت قسمت های مختلفی دارد و سایتی کاملا آپدیت می باشد این سایت قسمت های مختلفی دارد مانند : 1. اخبار ویژه : قسمت اخبار دارای چهار قسمت می باشد که میتوانید به راحتی از این چهار قسمت استفاده کنید این چهار قسمت عبارت است از قسمت های اخبار سیاسی اخبار شهرستان اخبار اجتماعی و اخبار اقتصادی می باشد

اخبار سیاسی : شما کاربران عزیز میتوانید در قسمت اخبار سیاسی سایت از جدید ترین خبر های سیاسی ایران وجهان با خبر شوید و آنها را به صورت روزانه دنبال و مطالعه نمایید.

اخبار شهرستان : اخرین اخبار شهرستانهای ایران را نیز میتوانید از قسمت اخبار شهرستان های سایت دنبال کنید و ویژگی این قسمت این است که از تمامی شهرستان های کشور به صورت روزانه اخبار را به صورت سریع برای کاربران آپدیت میکند.

اخبار اجتماعی :در قسمت اخبار اجتماعی خبر های اجتماعی ایران و جهان برای کاربران عزیز قرار داده خواهد شد و این قسمت سایت به سرعت برای کابران بروز رسانی خواهد شد.

اخبار اقتصادی : آخرین و جدیدترین اخبار اقتصادی را میتوانید در قسمت اخبار اقتصادی سایت دنبال کنید و تمامی خبر های اقتصادی ایران و جهان را به صورت کامل مطالعه نمایید.

2. فناوری آوری اطلاعات  : همچنین شما میتوانید برای فناوری آوری اطلاعات از قسمت اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید در این قسمت تمامی اخبار ایران و جهانی در مورد فناوری های مختلف مانند لپ تاپ ها و موبایل ها و دیگر فناوری ها قرار داده شده است تا کاربران به روز نیوز بتوانند از این قسمت نیز به راحتی استفاده نمایند در قسمت فناوری اطلاعات میتوانیم به دو زیر دسته کامپیوتر و اینترنت نیز اشاره کنیم

کامپیوتر : در قسمت کامپیوتر سایت تمامی مطالب مربوط به کامپیوتر قرار داده خواهد شد و شما میتوانید تمامی مطالب مربوط به کامپیوتر و تکنولوژی های کامپیوتر را در این قسمت سایت دنبال کنید.

اینترنت : در قسمت اینترنت سایت نیز تمامی اخبار و نرم افزار های مربوط به فضای مجازی قرار داده خواهد شد و شما میتوانید از این قسمت برای دانلود رایگان نیز استفاده نمایید.

3. آموزش آشپزی : همچنین سایت به روز نیوز قسمت هایی مانند آموزش آشپزی را نیز دارا می باشد که شما کاربران عزیز میتوانید از این قسمت استفاده کنید و این قسمت بیشتر مورد توجه بانوان عزیز می باشد و سایت به روز نیوز این قسمت را نیز به سرعت و به صورت روزانه آپدیت خواهد کرد.

4. پزشکی و سلامت  : همچنین اگر به دنبال مطالب پزشکی و سلامت نیز هستید میتوانید از قسمت پزشکی و سلامت سایت استفاده کنید در این قسمت موضوعاتی مانند مجله های پزشکی مسائل تغذیه یا داروهای گیاهی قرار داده خواهد شد.

5. سرگرمی : و در آخر نیز قسمت سرگرمی در سایت وجود دارد که در زیر دسته طنز میتوانید مطالب جالب و خنده دار روز را مطالعه نمایید به طور کلی سایت یک سایت جامع و کامل در این زمینه می باشد و شما کاربران عزیز میتوانید به راحتی از این سایت استفاده نمایید.

 

منبع : اخبار ایران و جهان : به روز نیوز



:: برچسب‌ها: اخبار ایران و جهان : به روز نیوز ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

خرید مونوپاد یا monopad

یکی از روش های عکس برداری که در سال های اخیر گسترش بسیاری پیدا کرده است، عکاسی سلفی (Selfieمونوپاد می باشد. در این روش، عکاس خود اقدام به عکس برداری از خود و محیط اطراف می نماید. این روش عکاسی از چنان توسعه ای برخوردار شده که واژه سلفی (Selfie) هم اکنون یکی از واژگان دیکشنری آکسفورد می باشد. در این بین ابزاری که کاربر را در ثبت عکس های سلفی به شکلی موثر یاری می کند، مونوپاد (Monopod) می باشد.

در ادامه با فروشگاه اپل 360 به ادرس http://www.apple360.ir/52-monopad که یک فروشگاه اینترنتی محصولات و لوازم جانبی اپل است همراه شوید تا ضمن آشنایی با انواع مونوپاد، از راز و رمز خرید مونوپاد مطلع شوید.

مونوپاد به چه معنا است؟

واژه مونوپاد از دو بخش مونو (Mono) به معنی "تک" و پاد(Pod) به معنی "میله" تشکیل شده است که در واقع ابزاری است که با استفاده از آن و با کمک موبایل، تبلت و یا دوربین قادر به ثبت عکس های سلفی خواهید بود.

مونوپاد از چه اجزایی تشکیل شده است؟

مونوپاد، که گاهاً به آن مونوپد نیز گفته می شود، از اجزاء و قطعات مختلفی ساخته شده که کیفیت ساخت این قطعات تضمین کننده عملکرد مطلوب مونوپاد می باشد و لذا پیشنهاد می شود در زمان خرید مونوپاد کلیه این اجزاء را به دقت بررسی کرده و بهترین مونوپاد را خریداری نمایید.

دستهخرید مونوپاد می تواند از جنس هایی نظیر پلاستیک فشرده و یا فوم ساخته شده باشد. طراحی ارگونومیک این بخش از مونوپاد تضمین کننده راحتی کار با آن می باشد.

میله: این بخش از مونوپد عموماً از آلومینیوم ساخته می شود تا وزن کمتری داشته باشد. در برخی از مونوپاد ها از آلومینیوم سری 3000 استفاده شده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

گیره: با استفاده از خرید مونوپاد این بخش، گوشی، تبلت و یا دوربین به مونوپاد متصل می شود. حداقل و حداکثر اندازه باز شدن گیره تعیین کننده امکان استفاده از مونوپاد برای گوشی و یا تبلت شما می باشد. بهتر است که گیره دارای پوشش ضد خش باشد تا به گوشی شما آسیب نرساند.

دکمه شاتر: فشرن این دکمه در زمان استفاده از خرید مونوپاد موجب عملکردن دوربین و ثبت عکس می شود. در برخی از مونوپاد ها دکمه شاتر روی قطعه مجزا و قابل جداسازی از مونوپاد قرار دارد. قابل جدا سازی بودن شاتر مونوپاد می تواند یک مزیت باشد، چرا که امکان استفاده از آن را حتی بدون نیاز به مونوپاد، فراهم می کند.

دکمه زوم:  در مونوپادهای حرفه ای دکمه هایی برای افزایش و یا کاهش زوم دوربین تعبیه شده است. این دکمه ها در گوشی هایی که فشردن دکمه افزایش و کاهش صدا موجب افزایش و کاهش زوم دوربین می شود، به خوبی عمل می کند در سایر گوشی ها می توان از اپلیکیشن های جانبی نظیر BTShutter استفاده نمود.

باتری داخلی: باتری به کار رفته در مونوپاد می تواند از دو نوع قابل شارژ و یا غیر قابل شارژ باشد. باتری های غیر قابل شارژ از متوسط ساعات کارکرد بالاتری برخوردارند اما پس از هربار اتمام شارژ می بایست تعویض شوند. باتری های داخلی قابل شارژ نیاز به تعویض نداشته و بعد از هر بار اتمام شارژ، می توانند مجدد شارژ شوند.

علاوه بر اجزای ذکر شده در بالا در برخی از مونوپادها اجزائی نظیر نشانگر وضعیت شارژ و یا جای پیچ جهت اتصال به سه پایه نیز وجود دارد که می تواند در مواردی کاربر داشته باشد.

معیارهای خرید مونوپاد کدامند؟

با وجود اینکه مونوپاد از تکنولوژی پیچیده ای برخوردار نمی باشد، دقت در انتخاب مونوپاد، می تواند تضمین کننده کارایی و دوام آن باشد. در ادامه برخی از معیارهای اساسی در انتخاب مونوپاد آورده شده است، که استفاده از آنها می تواند شما را در انتخاب بهترین مونوپاد موجود در بازار یاری نماید:

1.کیفیت و قیمت: کیفیت مونوپاد که عموماً با معیار دوم یعنی "قیمت مونوپاد" در تضاد است از بسیار با اهمیت بوده چرا که مونوپادهای بی کیفیت از دوام بسیار پایینی برخوردار می باشند.

2. وزن: یکی از معیارهای اساسی در انتخاب مونوپاد که کمتر مورد توجه قرار می گیرد وزن است. با توجه به اینکه مونوپاد اغلب با یک دست بکار گرفته می شود وزن زیاد آن می تواند موجب ایجاد لرزش و در نتیجه افت کیفیت عکس شود.

3. ابعاد: ابعاد کوچک مونوپاد در حالت جمع شده می تواند موجب افزایش قابلیت حمل آن شود. علاوه بر این حداکثر طول مونوپاد در حالت باز شده، معیار مهمی است که بهینه ترین طول 90 الی 110 سانتیمتر می باشد.

4. قابلیت: اینکه مونوپاد دارای قابلیت زوم، جدا سازی شاتر، امکان نصب روی سه پایه و یا باتری داخلی قابل شارژ می باشد یا خیر، از جمله معیارهایی است که در زمان خرید مونوپاد می بایست مورد توجه قرار گیرد.

5. طراحی: علاوه بر زیبایی ظاهری، طراحی ارگونومیکی دسته مونوپاد می تواند تضمین کننده راحتی کار با آن باشد.

با در نظر گرفتن این معیارها، آنچه که خرید مونوپاد از اپل 360 را جذاب می‌نماید این است که اپل 360 واردکننده مستقیم مونوپادهای عرضه شده در این فروشگاه بوده و با افتخار توانسته است با حذف تمامی واسطه‌ها و خرید مستقیم از کمپانی‌های تولیدکننده، بهترین قیمت مونوپاد را به مشتریان خود ارائه نماید.

 



:: برچسب‌ها: مونوپاد , خرید مونوپاد , مونوپد ,
:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

 

سئو

سئو یا (search engine optimization) مجموعه کارهایی است که باعث می شود موتور جستجو و خزنده ها، سایت را بهتر درک کنند. 

در سئو, کامل توضیح داده شده است.سئو و بهینه سازی سایت، تنها پایه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است و حکم یک چرخ اتومبیل را دارد.یک اتومبیل با داشتن چرخ حرکت نمی کند و نیاز به موتور و بدنه مناسب دارد.اما به هر حال برای حرکت،، باید 4 چرخ داشته باشد! بهینه سازی سایت هم حکم همین 4 چرخ را دارد.بهینه سازی سایت در موضوعاتی که رقابت دارند (حتیی کم) معجزه نمی کند!

اما برای یک سئو سایت موفق، باید بهینه سازی مناسبی داشته باشید.

این مورد را می توان در سئو و بهینه سازی سایت قرار داد.اما از موارد سئو می باشد.نقشه سایت به خزنده ها کمک می کند تا به صفحات شما دسترسی پیدا کنند و در آن بخزند! اگر نقشه سایت وجود نداشته باشد، خزنده ها باید توسط لینک های دیگر سایت هاا که به شما ارجاع داده شده اند، سایت شما را ببینند.در نتیجه کار برای خزنده ها سخت می شود.استفاده از نقشه سایت موجب افزایش سرعت فهرست شدن (index شدن) سایت ها در گوگل می شود. 

اکثر طراحان سایت و برنامه نویسان و یا سئو گرها تازه وارد فکر می کنند که بهینه سازی یک سایت، تمام فرایند سئو است.در حالی که ON Page Seo تنها اصول و پایه سئوست و گامی است برای شروع حرکت! هزاران سایت اصول اولیه سئو را رعایت کرده اند.دلیل نمی شود اگر وب سایتی on page seo مناسبی داشته باشد به نتایج نخست گوگل راه یابد (در مواردی نیز می تواند این اتفاق بیفتد.بخصوص در موضوعات کم یا بی رقابت.

سئو سایت یکی از مشکل ترین پر استرس ترین خدمات موجود در وب میباشد و همیشه طبق الگوریتم های جدید که در مبارزه با اسپم و تقلب وب مستران به روز میشود باید حرکت کرد. تحقیقاتی که باید قبل از پروسه بهینه سازی انجام گیرد برای تجارت هایی کهه مشتریان آنها مصرف کنندگان یا افراد واسطه هستند،

بهینه سازی موتورهای جستجوگر (سئو و بهینه سازی سایت) از اولویت بالایی برای جذب ترافیک برخوردار است.

تاکتیکهای پیشنهادی زیادی برای کمک به طراحان سایت برای جذب ترافیک ارائه شده است، اما در این مطلب قصد داریم تا یک گام به عقب برداشته و موئلفه های کلیدی را معرفی کنیم که نیاز است هر طراح سایتی قبل از آغاز پروسه بهینه سازی به آنها توجه ویژه داشته باشد. درک صحیح از مخاطب هدف در بهینه سازی موتورهای جستجوگر (سئو) اولین گام برای فراهم کردن مقدمات بهینه سازی سایت، شناخت دقیق مخاطب هدف است.

منبع مطلب : http://seosite.blog.ir/1395/09/20/seo



:: برچسب‌ها: سئو , سئو سایت , بهینه سازی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1395 | نظرات ()