نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

سایت اپ موبایل یکی از سایت های قوی و بسیار عالی در زمینه اطلاعات موبایل می باشد این سایت یکی از سایت های با سابقه در این زمینه می باشد در سایت اپ موبایل قسمت های مختلفی وجود دارد که عبارتند از :

  1.  آخرین خبر های موبایل و گوشی  : آخرین خبر های موبایل و گوشی می باشد و شما با استفاده از این قسمت میتوانید تمامی خبر های مربوط به موبایل را از جمله آخرین گوشی های همراه یا اخبار تولید گوشی همراه را مطالعه کنید.
  2. اطلاعات موبایل  : در قسمت اطلاعات موبایل تمامی اطلاعات مربوط به برند های مختلف قرار دارد و شما میتوانید برای تجزیه و تحلیل موبایل مورد نظر خود از این قسمت سایت اپ موبایل استفاده نمایید
  3. بازی موبایل  : همچنین در قسمت بازی موبایل نیز بازی های مختلف موبایل برای سیستم عامل های مختلف موبایل از جمله اندروید و آی او اس و جاوا و سیمبین قرار داده شده است و کاربران میتوانند آنها را به صورت رایگان دانلود نمایند
  4. دانلود نرم افزار موبایل  : در قسمت دانلود نرم افزار موبایل نیز تمامی نرم افزار های مربوط به سیستم های مختلف از جمله نرم افزار های پولی و رایگان قرار داده شده است و همچنین قیمت موبایل نیز در این سایت قرار داده شده است و شما میتوانید از این قسمت قیمت روز تلفن های همراه را به صورت کامل بررسی نمایید.

 

منبع : سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل



:: برچسب‌ها: سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

یکی از قوی ترین پایگاهای خبری تحلیلی سایت ترنج نیوز می باشد این سایت قسمت های مختلفی دارد یکی از بهترین و مهم ترین این قسمت ها قسمت اخبار سایت می باشد در این قسمت تمامی اخبار مهم و ویژه برای کاربران سایت قرار داده شده یکی دیگر از ویژگی های سایت ترنج نیوز کاربر پسند بودن و کیفیت بالای سایت می باشد این سایت دارای قسمت های مختلفی می باشد که عبارت است از :

  1. اخبار حوادث : که به صورت روزانه آپدیت می شود و تمامی حوادت از شهر ها و کشور های مختلف در این قسمت سایت قرار داده می شود و شما کاربران عزیز میتوانید از این قسمت سایت استفاده نمایید .
  2. اخبار ورزشی  : علاوه بر این در قسمت اخبار ورزشی نیز میتوانید اخبار نقل و انتقالات خارجی و داخلی را به صورت کامل دنبال کنید یا اینکه نتایج بازی ها را دنبال کنید و به صورت زنده به تماشای رشته مورد علاقه ورزشی خود بپردازید
  3. بین الملل  : همچنین در قسمت بین الملل سایت اخبار بین المللی قرار دارد و کاربران می توانند با مشاهده این قسمت به راحتی به مطالعه این دسته از اخبار بپردازند
  4. دانلود رایگان  : این سایت علاوه بر خبر ها قسمت های دیگری مانند دانلود رایگان نیز دارد که شما میتوانید از این قسمت برای دانلود نرم افزار های مختلف به صورت رایگان استفاده کنید
  5. سرگرمی  : علاوه بر این در قسمت سرگرمی نیز میتوانید به مطالعه مطالب سرگرم کننده بپردازید یا اینکه به دانلود بازی های سرگرم کننده کامپیوتر یا موبایل بپردازید
  6. فناوری  : در قسمت فناوری نیز میتوانید آخرین اخبار فناوری را مطالعه کنید یا به مطالعه آخرین نوع ارائه شده تکنولوژی ها و فناوری ها بپردازید
  7. گردشگری  : همچنین در قسمت گردشگری میتوانید مطالب مهم گردشگری را مطالعه کنید و از قیمت تور های مختلف با خبر شوید و از تور های لحظه آخری مختلف و قیمت های آن با خبر شوید و استفاده کنید.
  8. موبایل  : همچنین در قسمت موبایل سایت ترنج نیوز نیز میتوانید آپدیت های موبایل خود را دریافت کنید یا بازی ها و نرم افزار های مورد نظر خود را به راحتی دانلود و از آنها استفاده کنید.

 

منبع : پایگاه خبری تحلیلی ترنج نیوز



:: برچسب‌ها: پایگاه خبری تحلیلی ترنج نیوز ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

یکی از برترین پایگاه های خبری و تحلیلی ایرانیان سحر نیوز می باشد نکته مثبت این سایت کیفیت بالا و دسترسی آسان این سایت می باشد شما میتوانید برای دریافت جدیدترین و با کیفیت ترین اخبار به این سایت مراجعه کنید و از قسمت های مختلف این سایت به راحتی استفاده کنید لازم به ذکر است که این سایت به گونه ای ساخته و برنامه ریزی شده است که افرادی که با فضای مجازی نیز آشنایی ندارند میتوانند به راحتی از این سایت خبری استفاده نمایند.

1. اخبار فضای مجازی  : برای دریافت اخبار مختلف از فضای مجازی میتوانید از قسمت اخبار فضای مجازی سایت سحر نیوز استفاده نمایید و اخبار فضای مجازی ایران و جهان را مطالعه و دریافت نمایید.

2. اخبار ورزشی  : همچنین به شما پیشنهاد میشود اگر به دنبال اخبار ورزشی به روز هستید میتوانید از قسمت اخبار ورزشی این سایت استفاده نمایید در این قسمت اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران و لیگ های خارجی قرار داده شده است .

3. بین الملل : همچنین در قسمت بین الملل سایت سحر نیوز نیز اخبار بین المللی قرار دارد که میتوانید به سادگی از آن استفاده نمایید و از اخبار بین المللی با خبر شوید.

4. درمان بیماری  : همچنین اگر به دنبال راه های مختلف درمان هستید نیز میتوانید از قسمت درمان بیماری سایت استفاده نمایید و روش های درمان بیماری ها با گیاهان دارویی یا تغذیه مناسب را مطالعه نمایید.

5. زناشویی  : در قسمت زناشویی سایت نیز مسائل زناشویی برای خانواده های مختلف قرار داده شده است و شما کاربران عزیز میتوانید از این قسمت این سایت به راحتی استفاده کنید.

6. سرگرمی  : همچنین اگر به دنبال سرگرمی های مختلف نیز هستید میتوانید از بخش سرگرمی سحر نیوز استفاده نمایید در این قسمت طنز و کاریکاتور برای کاربران قرار داده شده است و مطالب مختلفی برای مطالعه کاربران قرار دارد.

7. گردشگری  : در قسمت گردشگری قیمت بلیط های سفرهای مختلف و جاذبه های گردشگری برای کاربران این سایت قرار داده شده است .

8. وب گردی  : اخبار وب گردی نیز در این قسمت وجود دارد که موضوعات وب گردی در این قسمت وجود دارد و کاربران میتوانند از آن ها استفاده نمایند

9. اخبار ماشین  : البته لازم به ذکر است که اخبار انواع ماشین های داخلی و خارجی نیز در قسمت اخبار ماشین این سایت قرار داده شده است

10.همچنین در این سایت قسمتی برای بانوان نیز قرار داده شده است که یک قسمت آن کودک یاری که برای تربیت و پرورش کودکان و قسمت دیگر قسمت آموزش آشپزی سایت می باشد که شما میتوانید از این دو قسمت در این سایت به راحتی بهره برداری نمایید و لذت ببرید.

منبع : اخبار جدید - اخبار ایران و جهان:سحرنیوز



:: برچسب‌ها: اخبار جدید - اخبار ایران و جهان:سحرنیوز ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

یکی از بهترین سایت ها برای اخبار ایران و جهان سایت رها نیوز می باشد این سایت به دلیل کادر مجرب و قوی که دارد یکی از قوی ترین سایت های خبری در ایران می باشد و تمامی اخبار ایران و جهان را در کوتاه ترین مدت به اطلاع کاربران فضای مجازی می رساند در سایت رها نیوز اخبار علمی فناوری سیاسی و اجتماعی و فرهنگی به صورت روزانه برای کاربران مختلف قرار داده می شود که عبارت است از :

  1. آموزش : در قسمت آموزش این سایت آموزش های مختلف فضای مجازی یا راهنماهای مختلف برای کاربران فضای مجازی قرار داده شده است و شما میتوانید با مراجعه به این قسمت تمامی این مطالب را مطالعه نمایید.
  2. خواندنی و دیدنی : همچنین اگر به دنبال سرگرم شدن و بالابردن اطلاعات عمومی خود هستید میتوانید از قسمت خواندنی و دیدنی های سایت رها نیوز استفاده نمایید.
  3.  دین و اندیشه : همچنین لازم به ذکر است که در این سایت مطالب دینی نیز قرار داده شده است که میتوانید در قسمت دین و اندیشه از این مورد نیز استفاده کنید.
  4. روانشناسی :  اگر به روانشناسی علاقه دارید یا دوست دارید در مورد روانشناسی بیشتر بدانید نیز میتوانید از قسمت روانشناسی سایت استفاده کنید که مطالب خوبی در این زمینه در اختیار کاربران عزیز قرار میدهد.
  5.  فناوری : همچنین برای مطلع شدن از آخرین فناوری ها و تکنولوژی های ایران و جهان نیز سایت برای کاربران عزیز قسمت فناوری را قرار داده است.
  6.  پزشکی و سلامت  : به شما عزیزان پیشنهاد می شود حتما از قسمت پزشکی و سلامت سایت استفاده کنید به دلیل اینکه در این قسمت از سایت اطلاعات جامع و کاملی درباره بهداشت و سلامت به کاربران داده می شود که بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد.
  7. تصویری : همچنین اگر به دنبال مطالب تصویری مورد علاقه خود هستید میتوانید از قسمت تصویری سایت استفاده کنید که میتواند بسیار به شما کاربران عزیز کمک کند و در آخر نیز میتوانید برای با خبر شدن از اخبار ویژه داعش از قسمت داعش در سایت رها نیوز استفاده کنید که این اخبار را به سرعت در اختیار کاربران در فضای مجازی قرار میدهد.

 

منبع : آخرين اخبار ايران و جهان | رها نیوز



:: برچسب‌ها: آخرين اخبار ايران و جهان | رها نیوز ,
:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

یکی از قوی ترین پایگاه های اطلاع رسانی خبری در سطح کشوری سایت غروی می باشد این سایت با سابقه بسیار بالا و کادری مجرب یکی از قوی ترین سایت های اخباری می باشد این سایت قسمت های مختلفی دارد که همین امر باعث شده این سایت از سایر سایت های اخباری قوی تر و پر کاربرد تر باشد در سایت غروی قسمت های مختلفی وجود دارد که عبارتند از :

  1. اخبار : یکی از این قسمت ها قسمت اخبار سایت می باشد در این قسمت تمامی اخبار مهم و ویژه در این قسمت سایت قرار داده می شود و تمامی اخبار ایران و جهان در این سایت قرار داده خواهد شد.
  2. اطلاعات عمومی  : قسمت دیگری که در سایت غروی وجود دارد قسمت اطلاعات عمومی می باشد که کاربران میتوانند از این قسمت برای افزایش سطح اطلاعات عمومی خود استفاده نمایند و مطالب سایت را در شبکه های اجتماعی خود با دیگران به اشتراک بگذارند
  3. تکنولوژی  : در قسمت تکنولوژی نیز اخبار تکنولوژی و آخرین تکنولوژی ها قرار دارد و شما میتوانید از این قسمت به راحتی استفاده کنید و مجله های تکنولوژی و یا آخرین ویدئو های تکنولوژی های مختلف را مشاهده نمایید.
  4. عکس  : در سایت غروی قسمت عکس نیز قرار دارد که در این قسمت تصاویر زیبا و عکس های بازیگران و عکس نوشته های مختلف وجود دارد .
  5. ورزشی : علاوه بر آن در قسمت ورزشی نیز اخبار ورزشی ایران و جهان قرار داده شده است و میتوانید با استفاده از قسمت ورزشی سایت غروی از تمامی اخبار وزشی و حواشی ورزشی استفاده نمایید.

 

منبع : پایگاه اطلاع رسانی خبری



:: برچسب‌ها: پایگاه اطلاع رسانی خبری غروی ,
:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

اگر به دنبال سایتی مناسب و قوی برای آخرین اخبار ایران و جهان هستید به سادگی میتوانیم سایت پرتال خبر را به شما معرفی کنیم و اما چرا درباره این سایتبحث را آغاز کردیم دلیل آن این است که این سایت تنها سایتی می باشد که به سرعت به روز رسانی خواهد شد و سرعت بسیار مناسبی در آپدیت اخبار می باشد سایت پرتال خبر قسمت های مختلفی مانند :

  1. خانه و خانه داری  : خانه و خانه داری دارد که در این قسمت در مورد مواردی برای خانه و خانه داری توضیح داده شده است و بانوان عزیز میتوانند از این قسمت اینبه راحتی و به سادگی استفاده کنند در این قسمت نکات خانه داری و اصول خانه داری برای بانوان عزیز قرار داده شده است و میتوانند از آن به راحتی استفاده نمایند.
  2. آموزش  : قسمت آموزش زیر مجموعه هایی مانند قسمت های زناشویی آشپزی و تغذیه آرایش و زیبایی وجود دارد در اینجا میتوان گفت سایت پرتال خبر این قسمت ها را به سرعت و روزانه آپدیت می کند و شما میتوانید جدیدترین مطالب و به روز ترین مطالب را از این سایت دریافت نمایید همچنین این قسمت سایت برای اشتغال افراد نیز مناسب می باشد زیرا اموری مانند آموزش برنامه نویسی و آموزش گرافیک و آموزش کامپیوتر را آموزش می دهد و افراد میتوانند از این قسمت ها به راحتی استفاده کنید و برای خود به کسب درآمد بپردازید.
  3. پزشکی و سلامت  : اگر به دنبال اطلاعات پزشکی هستید میتوانید از قسمت پزشکی و سلامت سایت استفاده کنید که اطلاعات کامل پزشکی برای شما در این قسمت وجود دارد شما در این قسمت میتوانید جدیدترین خبرهای پزشکی و سلامت ایران و جهان را دریافت و مطالعه نمایید.
  4. فناوری اطلاعات و تکنولوژی  : اگر جزو کاربرانی هستید که به فناوری اطلاعات و تکنولوژی علاقه دارند نیز میتوانند از قسمت فناوری اطلاعات سایت پرتال خبر استفاده کنید همچنین در این قسمت میتوانید آخرین قیمت ها و محصولات فناوری و دیجیتال دنیا را مطالعه نمایید.
  5. مد : شما میتوانید در این سایت از قسمت مد نیز میتوانید استفاده کنید و از آخرین مد روز و لباس ها با خبر شوید همچنین مد و زیبایی 2015 را نیز میتوانید از این بخش دنبال نمایید علاوه بر این میتوانید تازه های مد و زیبایی را نیز در این سایت دنبال نمایید.
  6. اخبار استان : همچنین اگر به دنبال اخبار استان مورد نظر خود هستید میتوانید از قسمت اخبار استانها استفاده نمایید در این قسمت جدیدترین اخبار استان های ایران برای کاربران سایت قرار داده شده است و کاربران میتوانند به راحتی از این بخش استفاده نمایند.
  7. حوادث : در قسمت حوادث نیز حوادث اتفاق افتاده روزانه وجود دارد و میتوانید به راحتی از این قسمت سایت نیز استفاده نمایید و حوادث ایران را به صورت کامل مطالعه نمایید و یا با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  8. دکوراسیون  : همچنین لازم به ذکر است که اگر به دنبال چیدمان یا طراحی منزل هستید میتوانید از قسمت دکوراسیون سایتنیز استفاده نمایید در این قسمت مواردی مانند دکوراسیون اتاق خواب برای کاربران عزیز قرار داده شده است تا بتوانند به صورت کامل از این قسمت لذت ببرند.
  9. سبک زندگی  : و در آخر قسمت سبک زندگی نیز در این سایت بسیار قسمت جالبی است که معمولا افراد زیادی از آن استفاده می کنند در این قسمت از مسائلی مانند رابطه و ازدواج نیز بحث شده است که برای بیشتر کاربران جوان سایت مناسب میباشد در کل سایت آخرین اخبار ایران و جهانیک سایت جامع و کامل در زمینه اخبار است و شما میتوانید از این سایت به راحتی استفاده کنید و از خدمات رایگان سایت لذت ببرید.

 

منبع : آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر



:: برچسب‌ها: آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

یکی از بزرگترین و معروف ترین سایت های تفریحی و سرگرمی در فضای مجازی پیچک می باشد در این سایت قسمت های مختلفی از موضوعات مختلف وجود دارد که کاربران میتوانند برای تفریح و سرگرمی خود از آن استفاده کنند به طور مثال :

  1. آموزش  : در قسمت آموزش این سایت مطالب آموزشی وجود دارد و کاربران میتوانند از این قسمت به راحتی برای آموزش دیدن و راهنمایی استفاده کنند.
  2. اس ام اس  : اگر به دنبال اس ام اس های مختلف و ارسال آنها برای دوستان خود هستید نیز میتوانید از قسمت اس ام اس های این سایت اقدام کنید در این قسمت انواع اس ام اس های مختلف برای شما کاربران عزیز قرار داده شده است که میتوانید از آنها استفاده نمایید
  3. اس ام اس خنده دار  : همچنین میتوانید از قسمت اس ام اس خنده دار نیز برای خوشحال کردن دوستان یا خانواده خود استفاده نمایید و خودتان و اطرافیانتان را شاد و خوشحال کنید
  4. اس ام اس عاشقانه  : همچنین میتوانید از قسمت اس ام اس عاشقانه هم برای کسی که دوستش دارید استفاده کنید و برای او اس ام اس عاشقانه ارسال نمایید
  5. مدل مانتو جدید  : اگر میخواهید مدل های جدید را به صورت کامل و روزانه دنبال کنید میتونید از قسمت مدل مانتو جدید در سایت پیچک استفاده کنید این قسمت توسط سایت پیچک به سرعت به روز رسانی خواهد شد و شما میتوانید از این قسمت به راحتی استفاده نمایید به طور کلی میتوان گفت سایت پیچک یکی از سایت های تفریحی و سرگرمی قوی فضای مجازی می باشد که شما میتوانید به راحتی از این سایت استفاده نمایید و لذت ببرید.

 

منبع : سایت تفریحی و سرگرمی پیچک



:: برچسب‌ها: سایت تفریحی و سرگرمی پیچک ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

اگر به دنبال سایتی برای اخبار فناوری اطلاعات و اطلاعات عمومی هستید میتوانیم به شما سایت پرشین سورنا را معرفی کنیم این سایت یکی از سایت های قوی و با سابقه در زمینه ی موضوعی اخبار فناوری اطلاعات و اطلاعات عمومی می باشد و شما با استفاده از این سایت میتوانید از  تمامی اخبار فناوری اطلاعات و اطلاعات عمومی استفاده نمایید لازم به ذکر است که سایت پرشین سورنا قسمت های مختلفی مانند :

1. آخرین اخبار ایران و جهان  : این سایت قسمت آخرین اخبار ایران و جهان را دارا می باشد که در این قسمت آخرین اخبار ها از سراسر جهان قرار داده می شود و شما میتوانید با استفاده از این قسمت در این سایت از تمامی اخبار روز با خبر شوید

2. تفریحی و سرگرمی  : قسمت تفریحی و سرگرمی در سایت این سایت نیز باعث می شود که افراد از مطالب موجود در این قسمت لذت ببرند و به مطالعه آزاد در این قسمت از سایت بپردازند و از مطالبی مانند مجله های سرگرمی لذت ببرند.

3. عکس  : همچنین شما میتوانید در قسمت عکس سایت پرشین سورنا انواع عکس بازیگران یا عکس های مختلف را مشاهده کنید و از آنها لذت ببرید و اخبار بازیگر مورد علاقه خود را دنبال کنید.

4. کامپیوتر  : اگر به دنبال اخبار کامپیوتر یا آخرین قطعات کامپیوتر هستید میتوانید از قسمت کامپیوتر این استفاده نمایید و از مقالات کامپیوتر و آموزش های آی تی با خبر شوید.

5. مجله پزشکی  : همچنین اگر به مطالعه مجله پزشکی علاقه مند هستید نیز میتوانید از قسمت مجله پزشکی سایت پرشین سورنا استفاده نمایید و مطالب پزشکی را از این قسمت مطالعه نمایید

6. اخبار اقتصادی  : لازم به ذکر است که به روز ترین اخبار اقتصادی در این سایت وجود دارد که کاربران ایرانی و خارجی میتوانند به مطالعه آن بپردازند و از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با خیر شوند.

7. اخبار بازار  : برای قیمت محصولات مختلف و معرفی محصولات جدید میتوانید از قسمت اخبار بازار نیز استفاده نمایید و از قیمت و انواع محصولات خارجی و داخلی استفاده نمایید.

 

منبع : اخبار فناوری اطلاعات و اطلاعات عمومی : پرشین سورنا



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

سایت پریا و میترا یکی از سایت های تفریحی و سرگرمی پر طرفدار در فضای مجازی می باشد که قسمت های مختلفی را دارا می باشد که از این قسمت ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. تصاویر بازیگران : در این سایت عکس های بازیگران به صورت روزانه قرار داده می شود و شما میتوانید اخبار و زندگی روزانه بازیگران مورد علاقه خود را از این قسمت دنبال کنید.همچنین میتوانید از اخبار سینما و حاشیه های مختلف سینما نیز بهره مند شوید
  2.  مدل لباس : مدل های لباس های جدید نیز در این سایت وجود دارد و شما میتوایند از آنها به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای استفاده نمایید .
  3. مطالب پزشکی  : لازم به ذکر است که در این سایت مطالبی مانند مطالب پزشکی و طالع بینی و فال نیز وجود دارد که کاربران مختلف میتوانند به راحتی از این قسمت این سایت استفاده نمایند
  4. تصاویر : در این سایت میتوانید در قسمت تصاویر بهترین و زیبا ترین تصاویر را مشاهده نمایید و همچنین میتوانید آنها را برای خود دانلود نمایید.
  5. تکنولوژی  : همچنین در قسمت تکنولوژی نیز میتوانید از آخرین تکنولوژی ها و اخبار تکنولوژی با خبر شوید
  6. جشنواره  : همچنین اگر به دنبال فیلم و تصاویر جشنواره های مختلف هستید میتوانید از قسمت جشنواره سایت پریا و میترا استفاده نمایید
  7. چند رسانه ای  : همچنین در قسمت چند رسانه ای سایت پریا و میترا میتوانید از مطالب مختلف چند رسانه ای استفاده نمایید
  8. ویژه  : یکی از ویژگی های سایت پریا و میترا این است که قسمتی به نام ویژه در سایت وجود دارد که تمامی مطالب ویژه در سایت در این قسمت قرار دارد و شما میتوانید از این قسمت برای مطالعه اخبار ویژه و مطالب ویژه استفاده نمایید.

 

منبع : سایت تفریحی و سرگرمی : پریا و میترا



:: برچسب‌ها: سایت تفریحی و سرگرمی : پریا و میترا ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

یکی از برترین سایت های سرگرمی در زمینه ارائه نرم افزار و موزیک و بازی و برنامه موبایل سایت پارس دی ال می باشد که شما با استفاده از این سایت میتوانید به صورت رایگان و نامحدود به استفاده از نرم افزار های مختلف یا بازی های مختلف بپردازید در صورتی که امروزه بسیاری از سایت ها امکانات خود را به صورت غیر رایگان ارائه میدهند اما سایت پارس دی ال تمامی امکانات را به صورت رایگان در اختیار افراد و کاربران مختلف در فضای مجازی قرار خواهد داد این سایت دارای موضوعات مختلفی در فضای مجازی می باشد که میتوان از جمله آنها به موارد زیر اشاره کرد :

  1. آهنگ :  در این قسمت روزانه آهنگ ها قرار داده می شود و شما میتوانید اثر های مورد علاقه هنرمند مورد نظر خود را دانلود نمایید و از آن لذت ببرید و به دانلود آنها بپردازید یا به صورت آنلاین به آنها گوش دهید.
  2. اخبار سینما  : یکی دیگر از قسمت های این سایت اخبار سینما می باشد و شما میتوانید از این قسمت به راحتی استفاده نمایید و اخبار هنرمند مورد علاقه خود را دنبال کنید و از آن لذت ببرید
  3. انیمیشن  : یکی دیگر از قسمت ها قسمت انیمیشن می باشد که در این قسمت انیمیشن های جدید با کیفیت های مختلف قرار داده می شود و به صورت رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده خواهد شد
  4. تکنولوژی  : یکی دیگر از قسمت های جذاب این سایت قسمت تکنولوژی می باشد که تمامی اخبار تکنولوژی ایران و جهان را در این قسمت قرار خواهد داد و شما کاربران عزیز میتوانید به راحتی به مطالعه این موضوعات بپردازید
  5. دانلود فیلم رایگان  : قسمت دیگر سایت پارس دی ال دانلود فیلم رایگان می باشد که در این قسمت فیلم های خارجی و ایرانی قرار دارد و به صورت رایگان در دسترس کاربران می باشد
  6. سرگرمی  : در قسمت سرگرمی سایت پارس دی ال نیز سرگرمی های مختلف وجود دارد و میتوانید با استفاده از آنها سرگرم شوید
  7. سریال  : همچنین در قسمت سریال نیز میتوانید سریال های مختلف را به صورت آنلاین مشاهده کنید یا به دانلود آنها بپردازید
  8. نقد و بررسی فیلم ها  : همچنین میتوانید برای مشاهده نقد و بررسی فیلم ها به قسمت نقد و بررسی مراجعه کنید و از این قسمت برای با خبر شدن از نکات مثبت و منفی فیلم ها اطلاع پیدا کنید.

 

منبع : سایت سرگرمی نرم افزار، موزیک،بازی و برنامه موبایل| پارس دی ال



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

سایت پارس کلوپ یکی از سایت های پرطرفدار در زمینه تفریح و سرگرمی می باشد که دارای قسمت های مختلفی می باشد و میتوانید از این سایت و مطالب آن نهایت استفاده و لذت را ببرید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی بیشتر با سایت پارس کلوپ بهتر است موضوعات مختلف آن را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم که عبارتند از :

  1. اخبار  : قسمت اخبار سایت دارای تمامی اخبار های مختلف روز ایران و جهان می باشد که عبارت است از انواع اخبار مختلف از جمله اخبار اقتصادی و اجتماعی و سیاسی که در اختیار کاربران سایت قرار داده خواهد شد.
  2. عکس  : در قسمت عکس نیز عکس های مختلف از بازیگران و تصویر پس زمینه زیبا نیز می باشد که به صورت رایگان در اختیار شما کاربران فضای مجازی قرار داده می شود .
  3. اس ام اس  : همچنین در قسمت اس ام اس نیز میتوانید انواع اس ام اس عاشقانه و اس ام اس خنده دار را استفاده کنید و برای دوستان و نزدیکان خود ارسال نمایید .
  4. آموزش آشپزی  : یکی دیگر از قسمت های سایت پارس کلوپ قسمت آموزش آشپزی می باشد که مخصوص بانوان علاقه مند می باشد و روزانه در حال آپدیت و به روز رسانی می باشد .
  5. طنز  : در قسمت طنز نیز مطالب خنده دار و سرگرم کننده برای کاربران قرار داده شده است تا ساعت ها با این مطالب سرگرم باشند و از این سایت لذت ببرند .
  6. بیوگرافی  : در قسمت بیوگرافی سایت نیز به بیوگرافی بازیگران ایرانی و خارجی در سریال ها و فیلم های مختلف یا شخصیت های مختلف از جمله خوانندگان یا گزارشگران پرداخته می شود .
  7. دانلود  : در قسمت دانلود نیز کاربران میتوانند به دانلود آهنگ و سریال های ایرانی به صورت کاملا رایگان بپردازند و از آن لذت ببرند یا میتوانید به مشاهده سریال و فیلم ها به صورت آنلاین بپردازید.

 

منبع : پارس کلوپ : پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان



:: برچسب‌ها: پارس کلوپ : پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

یکی از سایت هایی که جدیدترین اخبار و مطالب حقوقی در آن قرار دارد و به سرعت به روز رسانی می شود سایت جهان خبر می باشد سایت جهان خبر یکی از سایت های با سابقه و پر قدرت در زمینه اخبار و مطالب حقوقی می باشد و شما کاربران عزیز میتوانید از این سایت به راحتی استفاده کنید زیرا این سایت کاربرد بسیار آسانی دارد و شما میتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید حتی اگر بار اولتان باشد به نوعی برنامه ریزی شده است که شما میتوانید به راحتی از این سایت استفاده کنید و رابط کاربری آن بسیار آسان می باشد شما در سایت جهان خبر میتوانید از قسمت هایی مانند :

  1. اخبار : در قسمت اخبار تمامی اخبار مختلف را میتوانید مشاهده نمایید این اخبار عبارت است از اخبار ورزشی و اخبار اقتصادی و اجتماعی و غیره که برای تمامی کاربران فضای مجازی قابل مطالعه می باشد و به سرعت و به صورت روزانه بروزرسانی خواهد شد.
  2. اخبار حقوقی  : در قسمت اخبار حقوقی این سایت نیز انواع خبر های حقوقی قرار داده خواهد شد و شما میتوانید تمامی مطالب مختلف را از این قسمت مطالعه فرمایید .
  3. اخبار اجتماعی  : اگر به دنبال خبر های اجتماعی جدید و به روز هستید نیز میتوانید از قسمت اخبار اجتماعی این سایت استفاده نمایید و تمامی اخبار اجتماعی داخلی و خارجی را مطالعه نمایید.
  4. دانشگاه  : همچنین اگر میخواهید درباره دانشگاه های مختلف بدانید میتوانید به قسمت دانشگاه سایت جهان خبر مراجعه کنید که تمامی اطلاعات دانشگاه ها از جمله رشته ها و مطالب مختلف در این قسمت قرار داده خواهد شد و درباره دانشگاه های خارجی و ایرانی اطلاعات داده می شود
  5. اخبار فضای مجازی  : همچنین اخبار فضای مجازی نیز در قسمت فضای مجازی این سایت برای کاربران مختلف قرار داده شده است .
  6. فناوری و آموزش  : و در قسمت فناوری و آموزش انواع فناوری های جدید و آموزش برای افراد مختلف قرار داده شد است تا نهایت استفاده را انجام دهند.

 

منبع : جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی- جهان خبر



:: برچسب‌ها: جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی جهان خبر ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

یکی از برترین سایت ها در زمینه تفریحی و سرگرمی سایت ایران مسافر می باشد این سایت در زمینه های طنز و تغذیه و دیگر موضوعات فعالیت دارد که به دلیل به روز بودن و کیفیت بالای سایت و رابط کاربری آسان مورد نظر بسیار از کاربران فضای مجازی قرار گرفت و ما بر آن شدیم تا قسمت های مختلف سایت را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی از این سایت استفاده کنید و لذت ببرید این قسمت ها عبارت است از :

  1. طنز  :  یکی از این قسمت ها قسمت طنز می باشد در این قسمت عکس ها و مطالب خنده دار برای کاربران قرار داده شده است تا کاربران بتوانند اوغات خوشی را برای خود سپری کنند و از عکس ها و کاریکاتور های خنده دار لذت ببرند.
  2. آموزش  : همچنین در قسمت آموزش سایت مطالب آموزشی کامل قرار داده شده است تا شما کاربران عزیز بتوانید آموزش ها و راهنمایی های مورد نظر خود را از این قسمت مطالعه فرمایید و نهایت استفاده را از مطالب سایت داشته باشید
  3. دانلود  : همچنین سایت ایران مسافر برای راحتی بیشتر کاربران قسمت دانلود را نیز برای کاربران قرار داده است تا بتوانند انواع مطالب و نرم افزار ها یا آهنگ های مورد نظر خود را به صورت رایگان دانلود کنند و نهایت استفاده را از سایت داشته باشند
  4. عکس  : قسمت دیگر سایت که فعالیت اصلی سایت می باشد قسمت عکس می باشد و شما میتوانید انواع عکس های مختلف را در این قسمت سایت ایران مسافر داشته باشید و از این سایت به صورت کلی لذت ببرید و لحظات خوشی را در سایت ایران مسافر داشته باشید.

 

منبع : سرگرمی تفریحی | ایران مسافر



:: برچسب‌ها: سرگرمی تفریحی | ایران مسافر ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

یکی از بهترین سایت ها در فضای مجازی که در زمینه خبری تفریحی و آموزش فعالیت میکند سایت می باشد این سایت به دلیل سادگی و رابط کاربری ساده ای که دارد مورد توجه بسیاری از کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است و شما میتوانید به راحتی از این سایت استفاده کنید در این مقاله سعی داریم توضیحاتی درباره این سایت به کاربران عزیز بدهیم که عبارتند از :

  1. در قسمت آخرین اخبار ایران و جهان تمامی اخبار سیاسی اقتصادی و اجتماعی را میتوانید مطالعه کنید و لازم به ذکر است که این قسمت به سرعت به روز رسانی خواهد شد و شما میتوایند از این قسمت به راحتی استفاده کنید.
  2. همچنین در قسمت آموزش سایت انواع آموزش های مختلف قرار داده شده است که شما میتوانید با مراجعه به قسمت آموزش در سایت پردیس سلامت از این قسمت نیز به راحتی استفاده کنید.
  3. همچنین لازم به ذکر است که اگر به دنبال اخبار خودرو و قیمت خودرو هستید میتوانید از قسمت اخبار خودرو , جديدترين اخبار روز خودرو ايران و جهان در سایت پردیس سلامت استفاده کنید
  4. البته لازم به ذکر است که در سایت پردیس سلامت قسمتی به نام پزشکی و سلامت نیز وجود دارد که مطالب مختلف پزشکی در این قسمت قرار داده  می شود ماننده اطلاعیه درباره بیماری ها و روش درمان بیماری ها و غیره
  5. همچنین لازم به ذکر است که در قسمت تفریحی و سرگرمی مطالب تفریحی و سرگرمی قرار داده می شود و شما میتوانید برای سرگرمی خود از مطالب سرگرمی و تفریحی این قسمت استفاده نمایید
  6. همچنین اگر میخواهید به دانلود نرم افزار آهنگ موزیک ویدئو و فیلم های مختلف بپردازید میتوانید از قسمت دانلود رایگان سایت پردیس سلامت نیز استفاده کنید و از خدمات سایت پردیس سلامت به راحتی لذت ببرید.

منبع : سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت



:: برچسب‌ها: سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

اگر به دنبال سایتی قوی و به روز در زمینه تفریحی و سرگرمی هستید میتوان گفت گیگر یکی از بهترین سایت ها در این زمینه می باشد سایت گیگر یکی از سایت های قوی تفریحی و سرگرمی می باشد که موضوعات مختلفی را در خود جای داده است موضوعاتی مانند :

  1. آموزش و ترفند : در این قسمت آموزش های مختلفی برای کاربران قرار داده شده است و ترفند های مختلفی برای ویندوز و سیستم عامل های دیگر برای کاربران در این قسمت قرار داده شده است.
  2. آهنگ : در قسمت آهنگ سایت نیز به صورت اتوماتیک جدیدترین آثار هنرمندان مختلف برای کاربران قرار داده خواهد شد و کاربران میتوانند آثار هنرمندان مورد علاقه خود را دنبال کنند.
  3. اخبار : همچنین شما میتوانید آخرین اخبار را نیز در قسمت اخبار این سایت مطالعه نمایید از جمله اخبار سیاسی و اخبار اقتصادی و یا اخبار ورزشی که به سرعت در سایت توسط نویسندگان به روز رسانی خواهد شد.
  4. تفریح سرگرمی آموزش  : همچنین در قسمت تفریح سرگرمی آموزش نیز مطالب به صورت کامل قرار داده شده است تا کاربران از آن استفاده نمایند مطالبی مانند اس ام اس های خنده دار یا مجله های تفریحی و سرگرمی .
  5. تکنولوژی  : اگر به دنبال پیگیری آخرین تکنولوژی ها و اخبار آن هستید نیز میتوانید از قسمت تکنولوژی سایت استفاده کنید و از آخرین تکنولوژی و قطعات کامپیوتر و مجلات مختلف تکنولوژی با خبر شوید.
  6. خودرو  : علاقه مندان به خودرو های ایرانی و خارجی و اخبار آنها میتوانند از قسمت خودرو در سایت گیگر استفاده نمایند و از آخرین خودرو های تولید شده و رونمایی آنها با خبر شوند.
  7. دانلود  : همچنین کاربران برای دانلود نرم افزار ها و مطالب دیگر میتوانند از قسمت دانلود سایت استفاده نمایند و به صورت رایگان به دانلود موارد مختلف و دلخواه خود بپردازند.
  8. سلامت  : همچنین در این سایت قسمت سلامت نیز به کاربران کمک میکند تا مطالبی برای سلامتی خود مطالعه نمایند و از درمان های مختلف وگیاهان دارویی مختلف با خبر شوند.
  9. اگر از جمله افرادی هستید که به سینما و تلوزیون علاقه مند هستید نیز میتوانید از قسمت سینما و تلوزیون در این سایت استفاده نمایید
  10. طنز و کاریکاتور  : قسمت طنز و کاریکاتور نیز مطالب جالب و کاریکاتور های جالبی از افراد مختلف را در این قسمت قرار خواهد داد که میتواند برای کاربران سرگرم کننده و جالب باشد.
  11. عکس  :  در قسمت عکس نیز میتوانید برای شبکه های اجتماعی خود عکس های مختلف یا مطالب عکس نوشته مختلفی تهیه کنید و از آنها لذت ببرید.

منبع : سایت سرگرمی و تفریحی گیگر



:: برچسب‌ها: سایت سرگرمی و تفریحی گیگر ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

اگر به دنبال یک سایت دانلود تمام عیار هستید سایت چیز دانلود بهترین گزینه و قوی ترین گزینه برای شما کاربران عزیز می باشد این سایت تمامی قسمت های مختلف را برای دانلود موضوعات مختلف دارا می باشد یکی دیگر از نکاتی که سایت چیز دانلود دارا می باشد این است که این سایت رابط کاربری بسیار ساده ای دارد و برای تمامی افراد مختلف در فضای مجازی قابل استفاده می باشد یکی از قسمت هایی که در سایت چیز دانلود وجود دارد عبارت است از :

  1. دانلود نرم افزار  : قسمت دانلود نرم افزار می باشد شما میتوانید از این قسمت برای دانلود نرم افزار های مختلف استفاده کنید و لازم به ذکر است که تمامی نرم افزار ها از جمله نرم افزار های غیر رایگان و رایگان در این قسمت سایت قرار داده می شود.
  2. دانلود بازی  : در قسمت دانلود بازی میتوانید انواع بازی های مختلف برای کنسول های مختلف را دانلود نمایید و به استفاده از آنها بپردازید .
  3. دانلود انیمیشن  : همچنین در قسمت دانلود انیمیشن نیز می توانید به دانلود کارتون ها و انیمیشن های جدید ایرانی و خارجی و مجموعه انیمیشن ها به صورت رایگان بپردازید
  4. دانلود آهنگ جدید  : در قسمت دانلود آهنگ جدید نیز انواع آهنگ های جدید ایرانی و خارجی وجود دارد که میتوانید به دانلود و استفاده از آنها بپردازید و لذت ببرید
  5. دانلود سریال  : در قسمت دانلود سریال نیز سریال های ایرانی و خارجی برای کاربران مختلف قرار داده شده است تا بتوانند به راحتی سریال های مورد علاقه خود را دنبال کنند
  6. دانلود فیلم : در قسمت دانلود فیلم نیز در این سایت قرار داده شده است تا کاربران بتوانند از فیلم های ایرانی و خارجی مورد علاقه خود استفاده کنند و به تماشای آنلاین یا دانلود آنها بپردازند.

 

منبع : بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان: چیز دانلود



:: برچسب‌ها: بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان: چیز دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن علی نژاد

سایت به روز نیوز یکی از بهترین و قوی ترین سایت ها در زمینه اخبار روز می باشد که میتوانید از این سایت برای اخبار استفاده کنید لازم به ذکر است که این سایت قسمت های مختلفی دارد و سایتی کاملا آپدیت می باشد این سایت قسمت های مختلفی دارد مانند : 1. اخبار ویژه : قسمت اخبار دارای چهار قسمت می باشد که میتوانید به راحتی از این چهار قسمت استفاده کنید این چهار قسمت عبارت است از قسمت های اخبار سیاسی اخبار شهرستان اخبار اجتماعی و اخبار اقتصادی می باشد

اخبار سیاسی : شما کاربران عزیز میتوانید در قسمت اخبار سیاسی سایت از جدید ترین خبر های سیاسی ایران وجهان با خبر شوید و آنها را به صورت روزانه دنبال و مطالعه نمایید.

اخبار شهرستان : اخرین اخبار شهرستانهای ایران را نیز میتوانید از قسمت اخبار شهرستان های سایت دنبال کنید و ویژگی این قسمت این است که از تمامی شهرستان های کشور به صورت روزانه اخبار را به صورت سریع برای کاربران آپدیت میکند.

اخبار اجتماعی :در قسمت اخبار اجتماعی خبر های اجتماعی ایران و جهان برای کاربران عزیز قرار داده خواهد شد و این قسمت سایت به سرعت برای کابران بروز رسانی خواهد شد.

اخبار اقتصادی : آخرین و جدیدترین اخبار اقتصادی را میتوانید در قسمت اخبار اقتصادی سایت دنبال کنید و تمامی خبر های اقتصادی ایران و جهان را به صورت کامل مطالعه نمایید.

2. فناوری آوری اطلاعات  : همچنین شما میتوانید برای فناوری آوری اطلاعات از قسمت اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید در این قسمت تمامی اخبار ایران و جهانی در مورد فناوری های مختلف مانند لپ تاپ ها و موبایل ها و دیگر فناوری ها قرار داده شده است تا کاربران به روز نیوز بتوانند از این قسمت نیز به راحتی استفاده نمایند در قسمت فناوری اطلاعات میتوانیم به دو زیر دسته کامپیوتر و اینترنت نیز اشاره کنیم

کامپیوتر : در قسمت کامپیوتر سایت تمامی مطالب مربوط به کامپیوتر قرار داده خواهد شد و شما میتوانید تمامی مطالب مربوط به کامپیوتر و تکنولوژی های کامپیوتر را در این قسمت سایت دنبال کنید.

اینترنت : در قسمت اینترنت سایت نیز تمامی اخبار و نرم افزار های مربوط به فضای مجازی قرار داده خواهد شد و شما میتوانید از این قسمت برای دانلود رایگان نیز استفاده نمایید.

3. آموزش آشپزی : همچنین سایت به روز نیوز قسمت هایی مانند آموزش آشپزی را نیز دارا می باشد که شما کاربران عزیز میتوانید از این قسمت استفاده کنید و این قسمت بیشتر مورد توجه بانوان عزیز می باشد و سایت به روز نیوز این قسمت را نیز به سرعت و به صورت روزانه آپدیت خواهد کرد.

4. پزشکی و سلامت  : همچنین اگر به دنبال مطالب پزشکی و سلامت نیز هستید میتوانید از قسمت پزشکی و سلامت سایت استفاده کنید در این قسمت موضوعاتی مانند مجله های پزشکی مسائل تغذیه یا داروهای گیاهی قرار داده خواهد شد.

5. سرگرمی : و در آخر نیز قسمت سرگرمی در سایت وجود دارد که در زیر دسته طنز میتوانید مطالب جالب و خنده دار روز را مطالعه نمایید به طور کلی سایت یک سایت جامع و کامل در این زمینه می باشد و شما کاربران عزیز میتوانید به راحتی از این سایت استفاده نمایید.

 

منبع : اخبار ایران و جهان : به روز نیوز



:: برچسب‌ها: اخبار ایران و جهان : به روز نیوز ,
:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()